Stworzyliśmy specjalnie dla Ciebie kalkulator BMI, który pomoże Ci wybrać odpowiednią dietę. Dodatkowo zawsze możesz napisać bezpośrednio do naszego Dietetyka na adres: dietetyk@panogorek.pl. W wiadomości podaj nam kilka informacji: cel żywieniowy, wiek, płeć, masę ciała, wzrost oraz określ swoją aktywność fizyczną, co pozwoli nam dobrać odpowiednią dla Ciebie dietę.
Jak najbardziej! Możesz zmienić rodzaj diety jak i jej kaloryczność. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta drogą mailową pod adresem: kontakt@panogorek.pl. W przypadku gdy ceny diet nie różnią się od siebie, istnieje możliwość dokonania zmiany poprzez Panel Klienta.
Posiłki można podgrzewać w mikrofalówce, nie zapomnij tylko o usunięciu folii. Zwracaj uwagę na informację, która jest na etykiecie, czy dany posiłek należy podgrzewać, czy zalecamy jego spożycie na zimno.
Nie mamy możliwości wykluczania składników z diety. Natomiast biorąc pod uwagę różnorodność naszej oferty na pewno znajdziesz dietę dla siebie.
Za pośrednictwem naszego Biura Obsługi Klienta można zmienić adres, a także wstrzymać dostawę diety. Skontaktuj się z nami mailowo na adres: kontakt@panogorek.pl.
Poza dokładnym adresem, należy podać kod wejściowy do furtki osiedla, kod do klatki w budynku, czy przekazać klucz dla naszego Kierowcy. Jeśli dostęp pod wskazany adres jest utrudniony w dodatkowych informacjach napisz wskazówki, które pomogą naszemu Kierowcy poprawnie zrealizować dostawę.
Wystarczy, że skorzystasz z przelewu online, a środki zostaną zaksięgowane automatycznie.
Dostawy realizowane są od poniedziałku do piątku. Wystarczy, że wybierzesz pakiet z sobotami, a w piątek dostarczymy 2 diety (na piątek i sobotę). Dostawy we wszystkich regionach realizowane są między 17:00-07:00. Pamiętaj, aby przekazać kod do Twojego domofonu z uwagi na to, że dostawa może nastąpić w godzinach nocnych lub wczesnoporannych.